Ut med det gamla och in med det nya

I veckan har jag städat ut alla Felicias urvuxna kläder. Ut med alla 62 och in med några 74or som legat i kartonger i väntan på att hon ska växa i dom. Det känns lite sorgligt att plocka bort dom. Men samtidigtt känns det jättekul att hon utvecklas och lär sig nya saker hela tiden.
Jag skulle också behöva städa ur min garderob, som tur var är det inte så mycket som är urvuxet. Men det finns ganska många plagg som har sett bättre dagar, om man säger så.
I övrigt händer det inte så mycket här hemma. Vi babysimmar, är på mammaträffar, går på öppnaförskolan och myser hemma.
I Januari ska Felicia börja på dagis. Det känns inte kul, hon är för liten för att vara "ensam" bland så mycket barn. Fast å andra sidan så finns det ju barn som bara är 12månader när dom skolas in och dom klarar ju av dagistiden utan men. Så det kommer nog Felicia att göra oxå. Hon kommer säkert tycka att det är kul. Hon gillar att vara med andra barn. Men det är länge tills dess. I tid sett är det kanske inte så länge, inte ens 4 månader. Men innan dess så ska vi till Stockholm igen, vi ska även fira jul och nyår. Så det känns som om det är ganska länge tills Januari.


Mellanmål på tåget


Babysim


Förra vinterns åkpåse åker nu ner i en kartong och lämnar
plats åt den nya overallen.

Kommentarer
Postat av: Nina

Det är så roligt att läsa om lill-tjejen (och du med förrästen). Hon är verkligen en guldklimp! Skönt att Sthlms-resan gick bra och att ögona funka som dom ska. Vi ses snart (till jul). Kram från Nina!

2009-09-24 @ 21:27:53
Postat av: Jessica

kan tro att ni behövde för ett år sen, nu hoppas jag verkligen hon växt ifrån den storlek som våran aldrig ens kunde ha :P Funkar det bra med tygblöjor? det blir inte mkt tvätt och så?



Kommer nog att komma nya bilder snart tror jag, ska bara engagera mig och fota och lägga upp ligger lite mobilbilder på pixbox däremot :P

2009-10-24 @ 12:25:35
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jessica

Kan tro att det blir lite mer tvätt.. vi har faktiskt åxå egen tvättmaskin, men använder endast tvättstugan, är ändå lättare då vi har väldigt lätt att få tid och sen slipper vi ha tvätt hängandes överallt..

2009-10-25 @ 15:12:16
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jo det brukar ju gå bra :P joo idag är det riktigt fint väder åxå :P

2009-10-29 @ 10:42:27
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha självklart skulle jag aldrig byta bort henne mot det :P men jag med min kroppsfixering, hmm för min egen skull så skulle jag behöva dämpa kraven, men samtidigt bra med mål :P

2009-10-30 @ 15:36:42
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0