Investeringar

Det blev inget främmande igår. Han hade fullspäckat schema så vi sköt upp mötet tills på måndag. Det är nog lika bra det, för då hinner jag städa nogrannare.
Idag har jag och Tobias varit på Ninas och köpt kläder som vi ska ha på dopet. Tobbe köpte en slips och jag köpte ett linne. Inte så märkvärdiga kläder, men man kan ha dom till vardags också.

Igår så köpte jag ett par överdragsbyxor åt Felicia. Jag köpte dom av Malin E. Än är dom lite stora men hon växer nog i dom så småning om ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

skrattar högt

Kanske liiiiiiite stora, men med nedvikt kant och hopdragna fötter över ett par tjocksockar så KAN det nog gå till hösten...kanske :D:D Sötnosan!

2009-05-28 @ 20:21:56
Postat av: Mormor

Hon är bara för go lillstumpan, o de är nästan så man skymtar en liten bissing där nere

2009-05-29 @ 23:18:10
Postat av: Sandra

Åh, tack så mkt, det värmer! Oj, vilken knäpp fråga, förstår verkligen att det var jobbigt för dig. Du är ju mamma till en supersöt tjej, o inte nån barnvakt! Folk kan vara lite klantiga.. Hoppas allt är bra med dig o familjen, kram

2009-06-01 @ 21:49:50
URL: http://sandralaituri.blogg.se/
Postat av: Bea

Tack :)

2009-06-22 @ 22:43:57
URL: http://bebbsan86.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha är med flit då man inte har en aning om vem som läser bloggen, men dom vanliga bilderna ligger på pixox ;)

2009-06-25 @ 10:14:51
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0