Dålig på att uppdatera

Jag är väldigt dålig på att uppdatera bloggen. Men det har inte hänt så mycket. jag ahr varit på ME&I party och köpt ett par
byxor åt Felicia. Jag hade bestämt redan innan vad jag skulle ha. En tyrkos body med bruna kantband och bruna byxor till. Men självklart så var bodyn slut i rätt storlek. Det var bara 2 saker i hela kollektionen som var slut, så självklar så var det en sak som jag skulle ha, osis.

Igår kom paketet från Panduro, så nu har vi pysslat och donat. Och det var INTE lätt kan jag säga. Felicia var också med och pysslade, det var hon som inte var så sammarbetsvillig =)

Igår var vi på babysimmet och det var jättekul. Jag längtar tills nästa onsdag. Jag glömde kameran hemma så det blir inga kort från simemt i alla fall. Jag var på en utbildning igår så Evve var barnvakt. Felicia sov halva tiden så hon var inte så mycket till sällskap =) Hon kanske är vaken mer nästa gång.

Imorgon ska jag och mamma till Skellefteå och shoppa. Jag måste hitta ett par jeans, jag ahr två par som är så tunna och utnötta att dom snart spricker. Jag ska även se om jag hittar en klänning. Jag tror inte jag gör det, för jag hittar aldrig nån klänning jag passar i.Jag kanske hittar nån fin tunika annars.

Här kommer några nya bilder på den finaste som finns.








Kommentarer
Postat av: Bea

Så himla söt hon är :D

2009-05-07 @ 12:09:57
URL: http://bebbsan86.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fina bilder! :)

2009-05-07 @ 13:52:31
URL: http://stofilia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0