Sommaruppehåll

Har jag på min blogg just nu =) Jag återkomemr när jag har slutat jobba eller när jag får långtråkigt. Det har hänt jättemycket sen jag skrev sist. Felicia har lärt sig sitta stadigt och nästan lärt sig krya. Hon tar sig fram i alla fall. Vi har haft dop och hunnit vara iväg till Luleå på hotellweekend. I Luleå hade vi det underbart, vädret kunde inte vara bättre.

Här kommer lite bilder från sommaren.




På en resturang i Luleå.



Felicia provbadar doppresenten. Men Oj så jobbig den avr att blåsa upp.
Felicia tyckte i alla fall att det var superkul att bada ute.



Felicias favoritsysselsättning just nu, att plocka upp hundskålarna ur stativet och tömma dom på allt innehåll.




En äcklig bild på massa larver (vet inte om dom syns) som fanns i träden i en park i Luleå.





Felicia i sin nya fina baddräkt, redo att provbada Aronbadets babypool.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååå......Fina bilder.....Felicia är sååå söt...

Gillar hennes "palm-pool"...mycket!!!!

Å får ni vägarna förbi Ske-å en sväng i sommar! Plinga!!!!

Tänk dej Miller i Havet......





2009-07-09 @ 23:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0