Ingen fisk

Blev det på fiskefestivalen. Eller rättare sagt så fick vi jäkligt mycket fisk, men det var bara små aborrar. Vi vick även en sik, en harr och en liten öring. Men alla fiskarna ar för små för att vägas in.  Men vi hade kul i alla fall =) Helt ok väder var det också, det är huvudsaken. Vi sov en natt i tält medan mormor var barnvakt. Det var inte skönt. Jag trodde att jag skulle frysa ihjäl. Kanske inte riktigt, men det var väldigt länge sedan jag frös så mycket.

Felicia har börjat ställa sig upp mot saker nu, det är kul. Men hon står helst på knä för det är inte lika vingligt. När hon känner att det blir för vingligt blir hon rädd och börjar pipa. Hennes nyaste ljud/ord är äsch och usch. Hon fick in en riktig fullträff en dag när jag sa "Nämen vilka fina kläder du har Felicia", då tittade hon ner på klänningen och sa "äsch". Det såg så kul ut. Precis som om hon tänkte "äsch, den här gamla trasan". Hon är verkligen underbar.

 




"Jag lovar jag ska vara snäll Mamma, bara jag får komma ut ur bagaget"


Kommentarer
Postat av: bitte

fina bilder

2009-08-04 @ 18:23:18
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Erika

Vi fota det med var kamera, vi kopte ett undervattensfodral (ser ut som en lite battre plastpase), det funkade valdigt bra, bilden ar tagen just under ytan. Va stor hon har blivit. hejs

2009-08-10 @ 03:01:45
URL: http://krokodiljagarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0