Städdag idag

Ojojoj så långt det förra inlägget blev, kul att nån orkade läsa det i alla fall. Igår så jobbade jag hela dagen. Det var ganska kul att jobba igen. Men det var roligare att komma hem från jobbet  ;) Men alla pengar jag tjänar är mycket välkommna på mitt konto. Framför allt eftersom jag inte fått ett öre från försäkringskassan än! Snart 6månader har gått, dom är verkligen snabba...
Idag så ska jag städa och tvätta. Ska börja storstäda för vi ska hyra ut huset den 12e. Då blir det ännu mer välkommna pengar =) Mina två älsklingar sover och hunden är arg för vi har tre älgar på gården. Så snart har vovven nog väckt dom. Jag tror Milelr vill ut och prata med älgarna. Men jag kan avslöjja att det vill INTE jag. Jag håller mig inne tills dom behagar att lämna tomten.
Senare idag blir mdet lövbiff med potatisgratäng. Efter det så blir det nog en snabbpromenad med vovven och vagnen. Om det blir varmare så kanske det blir en längre promenad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0