Shopping och hotell Hornavan

Igår var jag, Tobias och mamma i Arvidsjaur och handlade billiga barnkläder på konkursutförsäljningen. Det fanns inte kvar så mycket. Det var mest pyttepytte babykläder. Och Felicia är ju stor nu så hon behöver ju stora kläder =) Här är allt jag köpte. Det kostade 275kr sammanlagt.


Det blev 2st upssäningar ljus som man sätter på tårtan, ljusen bildar namnet Felicia. 3par strumpor, 6parkalasbyxor (i olika storlek fast än de ser lika stora ut), 3st dräggellappar, ett ullunderställ i par ullvantar och ett par skinnvantar från Lindberg. Skinnvantarna är sååå fina och sköna. Här komemr en bild på mina favoriter.


Ullunderstället, ullvantarna och skinnvantarna. Hon kommer att vara så varm och skön i dom, när vi senare till våren kanske vågar gå ut utan att ligga nerbäddad i vagnen med fårskinnsåkpåsen. Jag är så nöjd med shoppingen och framförallt att det var så billigt. Bara skinnvantarna kostade 245kr ordiniare pris. Om det inte hade varit rea så skulel hon fått vara utan =D.

Senare på kvällen var vi ute och åt på nya hotellet. Det var tacobuffe. Maten var jättegod och resturangen var fin. Det var inte så mycket folk när vi var där. Vi får hoppas för deras skull att det var mer folk innan vi kom dit.

 Idag har jag jobbat 8-17: det var ganska jobbigt. Vi hade det vi gjorde men det gick ändå ganska bra. Efter jobbet var vi hos mamma och pappa och åt godmat. Till efterrätt var det en semellimpa :P Alltså en lång semla som man fick skära bitar ur. Det avr ganska speciellt men den var jättegod. Jag som inte ens är så jätteförtjust i semlor. Nu ska jag gå och se på uttagningen till melodifestivalen. Sen blir set en tidig kväll.

Kommentarer
Postat av: evve

hehe. jo vi insåg det sen jag o syrran att de gjorde de.. Hehe.. Men de va gott iaf :)

2009-02-08 @ 23:10:28
URL: http://evvepevve87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0