Nu blir det fullt hus

För ikväll så kommer brorsan och hans sambo +deras två katter. Så då ska vi 6 vuxna, 1 barn, 2 stora hundar och 4 katter trängas i mammas och pappas villa. Jo jag vet att det finns folk som bor så här trångt för jämnan. Men jag, Tobbe och Felicia är ju vana att ha ett helt hus för oss själva.

Igår blev Felicia 6 månader, tänk va tiden har gått fort. Hon fick en jättefin rosa pulka av hennes mormor och morfar. Av oss fick hon inget speciellt. Vi var på apoteket och köpte mjölkfri gröt som hon ska få smaka idag =) Hon får så mycket prsenter och grejjer ändå. Men jäklar när hon fyller ett år, då ska det firas! Med presenter och tårta och ballonger och tårtljus =D. Idag blir det babysim, synd att det ska vara så jäkla kallt. Vi har inte varit ute med vagnen på flera dagar.

Liten...


...Blir stor...



...fortare än du nånsin tror

Imåndags var vi och städade huset, och dom hade skött sig så otroligt bra. Det var hur rent och snyggt som helst. En sak tänkte jag på, dom har tagit med sig massor med mat från Tyskland. En hel back med mineralvatten och ketchup tillexempel. Tror dom inte att vi har sånt här i Sverige? Godis hade dom också med sig en massa, men det förstår jag hellre, det finns ju favoriter man kanske vill ha med. Och det är ju inte lika skrymmande och tungt som två backar mineralvatten.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad lik mamma hon ar :-)

2009-02-20 @ 06:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0