Jobb jobb jobb och massor med mat

Nu var det länge sedan jag skrev, men jag har inte haft tid/ork/motivation att skriva nått. I Helgen har jag jobbat. I lördags när jag slutade så åkte vi till Hornavan hotell och åt middag. Det blev en riktigt sen middag eftersom jag slutade kl 21.00. Men det gick att äta fast än klockan var sent.  Det var Irländsk buffé. Det var en köttgryta med morötter, stekt bacon, en purjolök och potatis soppa, sallad och äppelpaj till efterrätt. Maten var itne supergod men den var inte dålig heller. Men det kändes som om det var något man lika gärna skulle ha kunnat laga själv. Ingen mat jag skulle beställa igen om man säger så.

Igår kväll så lagade Tobias och Jonas sushi undertiden jag jkobbade. Så när jag kom hem så stod det 110 finfina sushibitar redo att ätas upp. Eftesom pappa jobbade och Johanna inte äter sushi så var vi 4stycken som åt. Behöver jag säga att det blev över mat? Vi åt sushi och stekt falukorv idag till lunch. Sushin räckte inte så vi fick dryga ut den med korv och mos.

Vi har spelat Mig, det är ett frågesportsspel. Första gången så vann Jag och Johanna. Vi spelade individuellt men vi svarade rätt på sista frången under samma runda. Så det blev en delad förstaplats för oss. Men igår när vi spelade så kom jag trea och Johanna vann. Men sen kom det fram att dom hade pluggat på frågorna under kvällen innan. Det är ju fusk. Så igentligen så gills inte hennes vinst, fuskis Johanna och storfuskarn Jonas.

DAgens bilder är fotade av mormor. Inte lätt att fota när hon inte ligger stilla. Därför är de lite suddiga. När jag tittat på bildena jag ahr lagt ut så ser jag att hon har pyjamas på de flesta bilderna. Ni tror säkert att hon aldrig har nått annat än pyjamas, men det har hon faktiskt =)











Kommentarer
Postat av: Sandra

Hon är ju bara för söt! =) Nu har även jag skaffat mig en "vanlig" blogg :P Hoppas allt är bra med er!

2009-03-04 @ 10:46:04
URL: http://sandralaituri.blogg.se/
Postat av: Malin E

Pyjamas är myyyyyysigt :)

2009-03-06 @ 07:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0