Jag hade en dröm

Inatt hade jag en mardröm. Vi skulle ha barn igen och vattnet gick i vecka 22. Så det blev strikt sängläga och jag blev inlagd i Umeå. Det var en sån verklig dröm. Ibland när jag drömmer vet jag att det är en dröm, men den här var så verklig. Alla känslor, rädslan var så verklig. Som tur var vaknade jag innan det hände så mycket mer. Jag blev väckt av min underbara fina dotter som sade att hon väldigt gärna ville ha mat. Efter maten somnade hon och jag om. Sen vaknade vi klockan 9.30och låg och mös lite.
Sen så duschade jag och efter det så bar det va till Rengård. Hanna fyller år idag och vi åt märängschwich, eller hur det nu stavas. Sen åkte vi "hem" igen och Tobbe lagade en god fläskfilégryta. Vi letade dragon jättelänge. Vi hade pratat men mamma så vi visste att det fanns. Vi letade och letade och bestämde oss för att det inte fanns. Hon hade nog läst fel på burken. Efter ett tag när grytan nästan var klar DÅ kom Dragonen fram. Mamma hade ställt fram den så den hade stått på diskbänken hela tiden. Vi som hade letat igenom hela kryddhyllan och skafferiet flera varv. Så då kunde han krydda grytan med den rätta kryddan.
När vi åt middag så ringre Erika som behövde hjälp med att starta bilen. Så då åkte vi dit och hjälpte henne så dom fick åka hem till Luleå nån gång =) Hoppas att ni kommer hem till påsk så vi kan åka skoter *vink vink*.

Nu ska jag bjuda på några bilder eftersom ni blev utan förra inlägget.


Kladdkakan vi bakade på alla Hjärtans dag







Och två gamla bilder på Flisan. Hon får bara mindre och mindre hår för varje dag =)
Men det växer nog ut igen, hon är en hejjare på att nöta bort de smö fjun hon har.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vaddå go-kaka! mums Tycker det är så kul att du också kallar din lilla för Flisan - det gör jag också! Har gjort hela tiden och jag tänkte häromdagen att andra kanske tror att hon heter Lisa eller nåt ;) Men lill-flisan - det är ju klockrent!



Kram

2009-02-15 @ 20:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0