Idag har jag varit på party

Tupperware party alltså. Det var gode kul. Vi var bara mammor med barn.Det finns mycket fina grejjer men de mesta är ju så sjukt dyrt. Vem betalar 279kr för en skärbräda när man får två stycken för 40spänna på konsum. Inte då jag i alla fall. Men jag köpte en vällingburk med hällpip i alla fall. Sen när jag skulle fara hem kom det stora problemet att vända bilen på den smala gården. Men det löste sig. Malin vände den åt mig så jag slapp =) Snörök och mycket trafik var det på vägen hem. Men det gick bra i alla fall.
När vi kom hem var det bara att slänga i Flisan lite mat för att hon skulle hinna sova en stund innan babysimmet. Hon han inte somna innan vi for iväg. Så hon var ganska trött och sur när hon hade badat klart. Hon badade med pappa idag och jag var på land och tog lite kort. Nu sover Felicia så sött och även jag skulle vilja sova. Det tar på krafterna att vara i farnten när man bara är van att vara hemma och ledig =)




Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilket söt liten dotter du fått ;)

2009-02-06 @ 13:37:33
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: emmelie

oooh så fin hon är!! och vilken underbar pussmun hon har på den sista bilden :D

2009-02-07 @ 18:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0