Idag är det 6månader sedan

Vi åkte in till Sunderbyn. Vid den här tiden hade jag ingen aning om att jag skulle bli mamma inom mindre än 12timmar. Jag åt hallon och försökte sola bort foppa prickarna jag hade fått några dagarn innan. Hade jag vetat det så hade dagen sett mycket annorlunda ut. Då hade vi säkert varit i Umeå eftersom det var på gnällen att jag fick föra i Sunderbyn över huvudtaget. Men hade vi vetat om att det hade varit risk för att jag skulle få förtidigt, då hade jag ju varit sjukskriven och inte jobbat som ett tok hela somamren. Kanske skulle jag till och med varit inlagd som i min dröm förra natten. 
Idag har jag varit så ensammen. Gumman har sovit mycket, pappa och Tobias jobabr och mamma är i Piteå. Jag har haft så tråkigt. Jag skulle ha varit på mammaträff imorse men bilen startade inte =( Det var 29,6grader imorse så den tyckte nog att det var för kallt att arbete. Jag förstår den, jag skulle inte heller vilja jobba ute i denna kyla. 

Nu när Tobbe komemr hem kl16 så ska vi åka hem och städa. Hoppas att dom inte har grisat ner allt för mycket.
I övrigt så har det itne hänt mycket idag. Jag har dammsugat huset och ikväll ska jag se Annorlunda familjer på tvn. Sen ska jag ta en lång varm skön dusch innan jag lägger mig.



Gumman ser nonchalant ut i favvopyjamasen =)



 


Kommentarer
Postat av: evve

Naew, vad du är söt o snäll som säger de! :D

2009-02-16 @ 22:08:36
URL: http://evvepevve87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0