Fina kommentarer

Jag vill tacka för alla fina och positiva kommentarer jag har fått om mina första inlägg. De värmer i hjärtat. Jag har läst igenom inläggen och insett hur mycket felstavningar jag har =) Men det får ni leva med.

Igår så jobbade jag 06.50-12 16-21 och tiden där imellan så åt jag och sen sov jag. Alltså hände det inte så mycket spännande.

Idag har jag varit hos Mare Nutti på mammaträff. Det var jättekul. Dom är så fina alla små söta barn. Vi han prata om allt ifrån kopparspiraler till Gud och Jehovas =D Sen har jag stökat lite efter att jag kom hem. Måste städa klart till spå onsdag för då ska vi hyra ut. Hopaps det inte snöar så mycket under tiden vi hyr ut. Inte kul att skotta, när man bara bor själv behöver man ju inte vara så jättenoga med skottningen.





Morgongympa under babygymmet =)




Kommentarer
Postat av: Marie

Åååå Sandra vilken fin blogg du har! Jag tror det är jätteviktigt att du "skriver av dig" på det här sättet. Förstår att det finns många frågetecken som du aldrig får svar på, men det måste vara otroligt skönt att se att Flisan nu blivit så "stor" och mår så bra. Jag hoppas att vägen framöver blir lättare för er än den varit i början. Kram Marie

2009-02-10 @ 09:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0