Drömmen blir sann?

Jag ska åka iväg till Stockholm för att förhoppningsvis uppfylla en dröm. Något jag har längtat efter länge. Den 23e åker vi ner. Antingen bor vi i Mehedeby och åker tåg till Stockholm, eller så bor vi på hotell. Vi har inte riktigt bestämt oss än.

Imorgon ska jag på rekryteringsseminarium, det är verklige inget jag ser fram emot. Det är till och med så illa att hela min vecka har blivit förstörd. Jag tänker på det mycket, hur går det till? hur många är vi? Jag har varit på ett förut, när EDB lade ner så var jag på ett sånt här seminarium. Jag hoppas att det inte är lika många som förra gången. Men jag vill ju ha jobbet så det är bara att pallra sig dit och se glad ut.
Felicia ska till BVC imorgon på 12-månaderskontroll. DET ska bli kul och se hur mycket hon väger och hur lång hon är. Ska även bli lite kul att höra vad doktorn säger.

Stå upp i sängen är ingen konst längre, nu ställer hon sig upp överallt.


Dela leksaker med hunden går bra =)


Den finaste i profil


MIller och Felicia har delat på en chokladkaka, hur mycket Flisan fick är oklart.
Men det räckte då till att smutsa ner sig och dom nya kläderna :D


Det är mycket nu




Kommentarer
Postat av: evve

tack för promenadsällskapet idag, riktigt härligt att komma ut o röra på sig! :) + att man hade trevligt sällskap. hihi..

Så himla söt hon flisan på korten, extra söt chokladbilden ;)

2009-08-12 @ 14:50:43
URL: http://evvepevve87.blogg.se/
Postat av: Sofia

Lycka till på rekryteringsseminariumet!

Söta tjejen håller verkligen på att bli stor :) lik dig nånting är hon då, träffade henne bara någon vecka sen. Ha det bra!

2009-08-12 @ 15:40:18
URL: http://stofilia.blogspot.com/
Postat av: Mormor

ÅÅÅÅÅ vilka fina bilder!! Fastän jag inte har åkt än så längtar jag efter er alla Sköt om er!! Vi ses

2009-08-12 @ 16:50:45
Postat av: Bea

Söt hon är :) Vad är de för jobb du ska börja med?

2009-08-12 @ 19:18:11
URL: http://bebbsan86.blogg.se/
Postat av: Bea

Okej, men de är ju värt ett försök :D

2009-08-12 @ 21:52:16
URL: http://bebbsan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0