Det börjar närma sig

För vårt besök i hufvudstaden. Jag är spänd, nervös, glad, rädd, förväntansfull och stressad. Vi åker ner till Umeå imorgon efter jag slutat jobba och på söndag fortsätter vi vidare till Mehedeby. På måndag morgon åker vi Upptåget till Upplandsväsby, pendeln till Stockholms Central och sen tunnelbanan till Östermalm. Undra om det blev rätt? Det lär vi ju märka på måndag i alla fall. 

Jag har beställt från Ellos för första gången i mitt vuxna liv. Jag har alltid tyckt att det var lite tantigt att beställa via postorder. Men jag får nog ändra mig, det var faktiskt ganska bekvämt. Men knepigt att hitta rätt storlek. Endel grejer går tillbaks men jag beställde faktiskt 3 par jeans som satt jättebra. Jag är väldigt förvånad, trodde jag skulle få skicka tillbaks alla 3.

Nu ska jag packa, städa och tvätta så vi hinner klart till imorgon.



Kommentarer
Postat av: Mormor

LYCKA TILL i storstaden, o irra nu inte bort er!!

2009-08-23 @ 09:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0