Årets första mjukis

Jag och Evve har varit på kalles och ätit årets första mjukglass. Den var väldigt god. Solen sken dagen till ära =) Vi har varit duktiga och prommenerat många långa promenader i veckan.
Vi har även hunnit med ett besök på BVC 5490g och 65,5cm har hon hunnit bli, guldklimpen våran.
Idag håller vi på att slipa och spackla inför omtapetsering av gästrummet. Det rummet ska bli datarum och vårat knallrosa datarum ska självklart bli Felicias rum. Vi hade tänkt tapetsera om det rummet med men nu får det bli barnkammare istället.
Jag och mormor har gjort mat åt Flisan, 25 burkar barnmat blev det. Vi gjorde älgkött och sötpotatis, sen gjorde vi fläskkött, broccoli och potatis, sist gjorde vi en sik, morötter och potatispuré. Så nu har hon mat så hon klarar sig ett bra tag. Idag ahr hon ätit en halv burk älgkött och 1/3dl fruktpuré till efterrätt.

Vi har börjat sitträna inför näste Sundebynbesök som är om en månad. Jag hoppas hon kan sitta lite tills dess.


Här ser det väldigt bra ut men


efter inte så lång stund så tippar hon


tur sängen är mjuk =) Hon är så duktig. Mammas lilla hjärtegryn!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har faktiskt en del saker kvar att köpa, ska även hinna måla om vårat skötbord, osv =) Ser fram emot att ställa fram säng mm, än känns det lite för tidigt =) Vad stor Felicia har blivit! =)

2009-04-26 @ 12:13:57
URL: http://sandralaituri.blogg.se/
Postat av: Erika

vilken lyx att dom börjat med mjukis redan.. Så stor hon har blivit. å så söt hon är :) min bearbetning är fortfarande inte klar men ja hoppas att vi kommer till helgen.. kram

2009-04-27 @ 12:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0